loading...

کنکور ، دانلود سوالات کنکور

حسين توکلي در گفت و گو با پانا، اظهار کرد: ثبت نام براي شرکت در آزمون سراسري سال 92 از روز پنج شنبه 16 آذرماه از طريق سايت سازمان سنجش آموزش کشور به نشاني www.sanlesh.org آغاز مي شود و تا رو

دانلود جدیدترین مطالب کنکوری
دانلود فایل های آموزشی

حسين توکلي در گفت و گو با پانا، اظهار کرد: ثبت نام براي شرکت در آزمون سراسري سال 92 از روز پنج شنبه 16 آذرماه از طريق سايت سازمان سنجش آموزش کشور به نشاني www.sanlesh.org آغاز مي شود و تا روز شنبه 25 آذرماه ادامه دارد.

اطلاعيه سازمان سنجش درباره جزئيات کنکور92 امروز در هفته نامه پيک سنجش منتشر شد
مشاور عالي سازمان سنجش آموزش کشور افزود: دفترچه راهنماي شماره 1 آزمون به منظور اطلاعيه داوطلبان از ضوابط و شرايط شرکت در آزمون روز سه شنبه 7 آذرماه بر روي سايت سازمان سنجش قرار داده شد. همچنين اطلاعيه سازمان در رابطه با شرايط ، ضوابط و نحوه ثبت نام در آزمون سراسري در نشريه در روزهاي سه شنبه 13 آذر و 20 آذرماه در نشريه پيک سنجش منتشر و همزمان بر روي سايت سازمان قرار داده خواهد شد.
اعلام هزينه ثبت نام
وي تصريح کرد: هر داوطلب ضرورت دارد با مطالعه اطلاعات منتشره و ضوابط مندرج در آن در صورت واجد شرايط بودن و علاقمند بودن از روز پنج شنبه 16 آذر ماه به سايت سازمان مراجعه و نسبت به دريافت دفترچه راهنماي آزمون اقدام و نسبت به واريز 106 هزار ريال به عنوان وجه ثبت نام از طريق شبکه سازمان و يا توسسط کارت هاي عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونيکي آن ها فعال باشد و يا از طريق ATM بانک صادرات وجه ثبت نام را پرداخت کند.
توکلي ادامه داد: همچنين داوطلبان مي بايست پس از واريز وجه ثبت نام نسبت به مطالعه دفترچه راهنما اقدام و بر اساس جداول شماره 2 تا 6 مندرج در دفترچه راهنماي شماره يک گروه آزمايشي خود را انتخاب و در بند 34 تقاضانامه درج کنند.
مشاور عالي سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: بر اساس ضوابط مندرج، هر داوطلب چنانچه فارغ التحصيل نظام جديد متوسطه باشد بدون توجه به نوع گواهينامه پيش دانشگاهي و چنانچه ديپلمه نظام قديم باشد بدون توجه به نوع ديپلم مي تواند تنها يکي از گروه هاي آزمايشي علوم رياضي، تجربي، انساني، هنر و زبان هاي خارجي را در بند 34 تقاضانامه درج کنند.
وي تصريح کرد: بر اساس ضوابط اعلام شده، آن دسته از علاقمندان که مي خواهند در گزينش دانشگاه پيام نور و دانشگاه هاي غيرانتفاعي گزينش شوند نيز ضرورت دارد با مطالعه دقيق شرايط اين دانشگاه ها علاقمندي خود را اعلام کنند و مبلغ 58 هزار ريال را به عنوان وجه ثبت نام براي شرکت در گزينش پيام نور و غيرانتفاعي از طريق شبکه اينترنت سازمان پرداخت کنند.
توکلي يادآور شد: همچنين آن دسته از داوطلباني که علاقمند به شرکت در دانشگاه فرهنگيان(مراکز تربيت معلم) و دانشگاه شهيد رجايي تهران هستند نيز با واريز مبلغ 29 هزار ريال نسبت به درج علاقه خود در بند 43 فرم تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.
مشاور عالي سازمان سنجش آموزش کشور گفت: همانند آزمون سال گذشته هر يک از داوطلبان گروه هاي رياضي، تجربي، انساني و زبان در صورتيکه علاقمند به شرکت در گروه هنر هستند مي توانند با پرداخت مبلغ 106 هزار ريال علاوه بر وجه ثبت نام اوليه با گذاشتن علامت در بند 44 تقاضانامه علاقمندي خود را براي شرکت در اين گروه اعلام کنند.
وي افزود: همچنين داوطلبان هر يک از گروه هاي آزمايشي که علاقمند به شرکت در آزمون گروه زبان هاي خارجي هستند نيز ضمن درج علامت در بند 45 تقاضانامه 106 هزار ريال نيز علاوه بر وجه ثبت نام اوليه پرداخت کنند.
توکلي گفت: بديهي است داوطلبان علاقمند به شرکت در گروه هنر و زبان علاوه بر شرکت در آزمون خود بايد در آزمون عمومي نيز بر حسب مورد شرکت کنند.
وي در ادامه خاطرنشان کرد: همچنين به منظور فراهم کردن تسهيلات بيشتر دفترچه راهنماي شماره يک از طريق باجه هاي پست سراسر کشور از روز 16 تا 25 آذرماه توزيع خواهد شد.
مشاور عالي سازمان سنجش آموزش کشور يادآور شد: چنانچه داوطلبي امکان دريافت مدارک و پرداخت وجه از طريق اينترنت را نداشته باشد مي تواند دفترچه را از طريق باجه هاي پست دريافت و از طريق پرداخت وجه ثبت نام کارت ثبت نام خود را دريافت کند.
90 درصد داوطلبان از شبکه اينترنت، دفترچه راهنماي آزمون را دريافت مي کنند
وي در ادامه گفت: بيش از 90 درصد داوطلبان از طريق سايت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به دريافت دفترچه راهنما و پرداخت وجه ثبت نام اقدام مي کنند.
آغاز ويرايش اطلاعات ثبت نامي داوطلبان از روز 30 بهمن ماه
توکلي ادامه داد: اطلاعات تقاضانامه تکميل شده داوطلبان از روز 30 بهمن ماه تا روز 3 اسفندماه بر روي سايت سازمان قرار داده مي شود تا داوطلبان بر اساس اطلاعيه و دستورالعمل هاي مربوطه به سايت مراجعه و پس از ملاحظه اطلاعات خود درصورت نياز به تصحيح و تغيير برخي موارد حداکثر تا روز 3 اسفندماه سال حاري اقدام کنند، ضمن اينکه پس از ساعت 24 روز 3 اسفندماه هيچگونه تغييري در اطلاعات تقاضانامه مورد قبول نخواهد بود.
مشاور عالي سازمان سنجش آموزش کشور تصريح کرد: ضمنا آن دسته از داوطلبان نظام جديد که به علت نامشخص بودن سوابق تحصيلي خود ثبت نام نکرده اند مي توانند از روز 30 بهمن تا 3 اسفندماه جاري به سايت سازمان مراجعه و ثبت نام کنند.
توزيع کارت ورود به جلسه آزمون در روزهاي 26 تا 29 خردادماه سال 92
وي با اشاره به زمان توزيع کارت ورود به جلسه آزمون سراسري سال 92 نيز گفت: کارت ورود و برگ راهنماي شرکت در آزمون سراسري سال 92 بر اساس برنامه زماني پيش بيني شده از روز يکشنبه 26 خردادماه سال 92 تا روز 29 خردادماه از طريق سايت سازمان سنجش توزيع مي شود.
توکلي گفت: بر اساس برنامه زماني پيش بيني شده آزمون سراسري سال 92 صبح و عصر روز پنج شنبه 30 خردادماه، جمعه 31 خردادماه و صبح شنبه 1 تيرماه در حوزه هاي امتحاني سراسر کشور برگزار مي شود.
وي خاطرنشان کرد: داوطلبان گروه هاي پنجگانه در يک نيمروز مي توانند به سوالات عمومي و اختصاصي که به صورت چهارگزينه اي تعريف شده است پاسخ دهند.
نتايج اوليه کنکور 92 هفته دوم مردادماه اعلام مي شود
مشاور عالي سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان اعلام نتايج اوليه آزمون سراسري 92 نيز گفت: نتايج اوليه به صورت کارنامه و در هفته دوم مردادماه سال 92 بر روي سايت سازمان قرار مي گيرد و آن دسته از افرادي که مجاز به انتخاب رشته مي شوند ضرورت دارد با دريافت دفترچه انتخاب رشته در هفته سوم مردادماه سال آينده نسبت به انتخاب کد رشته محل مورد علاقه تحصيلي خود از گروه آزمايشي مجاز و يا گروه هاي مجاز اقدام و آن ها را به ترتيب تقدم علاقه ابتدا در فرم پيش نويس و سپس پس از کنتل لازم و اطمينان از صحت کد رشته محل هاي انتخابي آن را در فرم انتخاب رشته ثبت کنند.
توکلي اظهار داشت: نتيجه نهايي رشته هاي متمرکز کنکور سراسري سال 92 در نيمه دوم شهريور 92 اعلام مي شود و به همين ترتيب فهرست رشته هاي چند برابر ظرفيت رشته هاي نيمه متمرکز اين آزمون نيز در نيمه اول مهرماه به منظور شرکت در مصاحبه اعلام مي شود.
محسن بازدید : 709 1391/09/14 زمان : نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • کارشناسی
  • کاردانی
  • کاردانی به کارشناسی
  • کارشناسی ارشد
  • دکتری
  • دانلود ای بوک
  • فروشگاه محصولات آموزشی
  • آزمون های آزمایشی
  • دانلود کتاب های مدرسه (کتاب درسی)
  • مجله الکترونیکی
  • برنامه های صدا و سیما
  • المپیاد ها
  • سوالات امتحان نهایی
  • نرم افزار
  • دوستان
    کدهای اختصاصی